Lepas geram karaoke 3 hari berturut-turut . .



SALAM


Salam , Sies beb . 3 ari berturut-turut karaoke nan kawan-2 aku . Blanco bear , Ahmad Nabil , Yazid Yamashita dan Akmal Zakaria ,dorang ni la yang selalu ada nan aku. si akmal lak setiap hari lepak nan aku kt dagang lepas aku lek niaga . Tapi , Blanco bear ni yang aku karaoke 3 hari berturut-2 nan dia. Memang gila la, haha .

Tarik karaoke 3 hari berturut-turut:-

  • 1 Nov 2011

  • 31 Okt 2011

  • 30 Okt 2011





  • Gambar Karaoke :-




















    Video karaoke :-

    By Along Data - Permaisuri



    By Blanco Bear Khalifah



    By Along Maher Zain - Alhamdulillah



    By Along KRU - Jangan Lafazkahlah




    SUARA KAMI TAK SEDAP , KAMI NAK LEPAS GERAM KERANA MASING-MASING BARU PUTUS CINTA :)

    No comments:

    Post a Comment

    Salam.
    Meh le comment sikit.